اجاره سند برای مرخصی زندانی

یک راه حل قانونی آسان برای مرخصی زندانی از زندان به مدت معلوم است که مناسب افرادی با محکومیت زیر 15 سال زندان که 3 سال از دوره محکومیت آنها گذشته، را شامل می شود.

مدارک لازم

اصل و کپی کارت ملی

اصل و کپی شناسنامه

ضمانت چک یا سفته

پرداخت مبلغ اجاره سند

مراحل ثبت درخواست اجاره سند برای آزادی زندانی

درخواست مشاوره

با شماره های مندرج در سایت ابتدا در مورد نوع سند مشاوره می کنید.

تعیین جلسه حضوری

طی یک جلسه حضوری توسط کارگشا و خانواده زندانی مراحل واگذاری توافق می شود.

بررسی پرونده

به صورت حضوری یا آنلاین درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل برای واجد الشرایط بودن

پرداخت هزینه

هزینه اجاره سند و حق الزحمه مشاوره حقوقی پرداخت و ادامه کار توسط وکیل انجام می شود.

رد یا قبول درخواست

بعد از مطالعه پرونده در صورت واجدالشرایط فرایند ادامه کار اطلاع داده می شوئد.

آزادی زندانی

بعد از تکمیل مراحل قانونی توسط وکیل و تامین وثیقه تعیین شده زندانی آزاد می شود.

اجاره سند برای مرخصی زندانی تابع شرایط و الزامات خاصی است که توسط مدیریت زندان با توجه به حسن رفتار زندانی، سوابق مجرمیت، وضعیت تاهل و شرایط جسمی تعیین و مشخص می شود. اما اینکه چگونه و از چه راهی می توانید زمینه آزادی موقت یا مرخصی زندانی از زندان را تامین کنید ادامه مراحل را همراه ما باشید.

فرآیند اجاره سند برای مرخصی زندانی چگونه است؟

تمام مراحل در ابتدای کار بعد از مشاوره و بررسی پرونده توسط وکیل و استعلام از ندامتگاه مربوطه  به صورت کتبی بین طرفین به امضا و توافق می رسد. در صورتی شخص نیاز به اجاره سند تابع شرایط قانونی  برای مرخصی از زندان داشته باشد و امکان تامین آن را خود نداشته باشد این خدمات ارایه می شود. این اجاره به مدت محدود متناسب با خواسته مدیریت زندان متغییر می باشد.

مشاوره اولیه توسط وکیل موسسه حقوقی حقیقت طلب ایرانیان

با توجه به اینکه هر جرم بسته به ماهیت آن ممکن است نیازمند وثیقه منقول یا غیر منقول باشد، برخی از این وثیقه ها سبک یا سنگین توسط دادگاه تعیین می شود.  وکیل مجموعه بعد از مطالعه پرونده و بررسی مدارک و رویه قانونی صدور حکم، بررسی کیفیت اخلاقی و رفتاری زندانی در زندان مشاوره لازم به خانواده زندانی داده می شود.

تمامی شرایط و قوانین و نیز روش های درخواست و قبول به صورت شفاف و صریح طی یک جلسه مشخص به اطلاع خانواده زندانی می رسد.

بررسی پرونده توسط وکیل

مدارک و مستندات و پرونده تشکیل شده توسط وکیل از دادگاه و خانواده زندانی، درخواست می شود. بعد از مطالعه شرایط پرونده و استعلام از وضعیت رفتاری زندانی از زندان مربوطه در صورت واجد الشرایط بودن وثیقه متناسب و مورد نیاز با قرار وثیقه، توسط موسسه حقوقی حقیقت طلب ایرانیان با کارگشایان عزیز مطرح شده و سند مورد نیاز تامین می شود.

اجاره سند ارزان قیمت برای مرخصی زندانی

در صورتی در پرونده مشخص شود سند درخواست شده هزینه بالایی دارد ما کمک می کنیم بتوانید سند ارزان با شرایط راحت پرداخت باری شما تامین شود. تامین سند از قیمت های مختلفی می باشد که متناسب با حکم داده شده با شما در میان می گزاریم. همچنین ممکن است وثیقه شما با تسلیم یک فیش حقوقی هم انجام شود. 

ارسال مدارک لازم برای تشکیل پرونده

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده توسط خانواده زندانی تامین می شود. استعلامات مربوطه گرفته شده و به همراه این مدارک اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی زندانی، تامین یک چک ضمانت با سفته متناسب با ارزش سند مشخص می شود توسط خانواده زندانی به کمک موسسه حقیقت طلب ایرانیان تهیه می شود.

تعیین جلسه حضوری با حضور خانواده زندانی و کارگشا

طی یک جلسه حضوری با حضور طرفین در دفتر موسسه حقوقی حقیقت طلب ایرانیان شرایط و نحوه پرداخت و مدت زمان اجاره توافق می شود و پرونده تشکیل می شود. متناسب با شرایط توافق شده مراحل قانونی شروع می شود و در هر مرحله به اطلاع طرفین توسط موسسه اطلاع داده می شود.

تعیین مدت زمان برای اجاره سند مرخصی زندانی

تمام مراحل اجاره سند به صورت مدت دار بسته به سبکی جرم،  در صورت توافق زندان تا مدت معلوم ادامه دار است. این شرایط بسته به حسن رفتار زندانی در طول مدت استفاده از مزایای اجاره سند دارد.

تکمیل پرونده و ارجاع به دادگاه برای ادامه مراحل قانونی تا مرخصی زندانی

متناسب با قرار و تامین خواسته شده توسط دادگاه (زندان مرکزی) مدارک تامین شده به دادگاه توسط وکیل موسسه تحویل می شود. مراحل قانونی متناسب با ابطال تمبر در دادگاه انجام می شود و دادگاه زمان مرخصی زندانی بعد از بررسی مدارک ارسال شده به اطلاع وکیل می رساند.

بعد از مشخص شدن شرایط  مرخصی، خانواده زندانی از درب زندان حضوری فرد زندانی را تحویل گرفته و به زندگی عادی خود بر می گردند. این مرخصی  تا مدت زمان تعیین شده توسط مراجع قضایی ممکن است کوتاه یا بلند باشد و در صورت اتمام مدت باید زندانی به زندان مراجعه کند. 

اجاره سند برای مرخصی زندانی چه مزایایی دارد؟

  • متهم بعد از آزادی با توجه به زمان در اختیار می تواند با تامین شرایط آزادی و بدهی خود جرم خود را سبک کرده تا رسما سریعتر از زمان قانونی از زندان آزاد شود.
  • همچنین زندانی فرصتی مناسب برای کسب رضایت شاکی دارد تا بتواند با رضایت طرفین امکان آزادی خود را تضمین کند.
  • در کنار خانواده بودن  یک مزیت بزرگ است. زندانی در طول مدت مرخصی می تواند در کنار خانواده خود نیز باشد تا بتواند از نظر روحی و روانی گرمابخش خود و خانواده خود باشد. چه بسا در نبود زندانی چه خانواده هایی از هم پاشیده و دچار آسیب روحی و روانی نشده اند.

 

وکیل اجاره سند - هادی پور

مشاوره رایگان

اگر سوالی در مورد اجاره سند برای آزادی زندانی دارید از ما بپرسید.

فرم مشاوره خدمات وکالت