وکیل آزادی زندانی

وکیل آزادی زندانی به عنوان فردی که اطلاعات کافی و تجربه و مهارت لازم برای انجام امور مربوط به پرونده های قضایی متهم زندانی دارد شناخته می شود. وکیل آزادی زندانی با استفاده از قانون قضایی و با توجه به شرایط و جریان پرونده در کنار زندانی تا رفع محکومیت یا تخفیف در مجازات و حتی تامین قرار وثیقه همراهی خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با وظایف وکیل آزادی زندانی آشنا شویم.

ادامه مطلب

اجاره سند برای آزادی زندانی، اجاره سند برای مرخصی زندانی

لطفا روی هر تب کلیک کنید تا پاسخ سوالات نمایش داده شود.

بسته به شهر درخواست شده بین 5 تا 7 درصد و برای جرایم سنگین تا 12 درصد می باشد. قیمت اجاره سند بعد از مطالعه دقیق پرونده مشخص می شود که می تواند تا 5 درصد باشد.

 

هیچ هزینه ای برای پیش پرداخت از شما گرفته نمی شود. بعد از عقد توافق و امضای قرارداد سند برای آزادی زندانی مبلغ توافق پرداخت می شود.

اطلاعات هویتی نظیر کارت ملی و شناسنامه و مدرکی بر محل اقامت متهم مورد نیاز است. همچنین برای ضمانت چک یا سفته نیاز است.

در دفتر مشاوره املاک این قرارداد به صورت کد رهگیری دار جهت ارایه به دادسرا تنظیم می شود.

بسته به همکاری متهم و خانواده وی بین 7 تا 10 روز کاری ممکن است متغیر باشد.

بله. این درخواست تحت شرایطی هر ماه یکبار توسط خود زندانی یا وکیل وی قابل انجام است.

بستهبه نظر محترم قضایی تعیین می شود و لی در بیشتر مواقع از ملک و زمین برای امنیت بیشتر درخواست می شود.

3 روز در ماه جمعا 36 روز در طول سال اجازه استفاده از مرخصی دارد.

خیر. به دلیل رسمی نبودن و غیر قابل ثبت در دفاتر اسناد اینکار مقدور نیست.

مطابق قانون آیین دادرسی کیفری و با صلاحدید بازپرس و قاضی پرونده بله این امر مقدور است. قاعده مخالفت با تامین قرار وثیقه شامل موارد زیر می باشد : 

 « الف - آ‎زاد بودن متهم، موجب از بین رفتن آثار و ادله جرم یا باعث تبانی با متهمان دیگر یا شهود و مطلعان واقعه گردد و یا سبب شود، شهود از اداء شهادت امتناع کنند. ب - بیم فرار یا مخفی شدن متهم باشد و به طریق دیگر، نتوان از آن، جلوگیری کرد. پ - آزاد بودن متهم، مخل نظم عمومی، موجب به خطر افتادن جان شاکی، شهود یا خانواده آنان و خود متهم باشد. »

بله. به عنوان نیابت قضایی با درخواست مقام قضایی اینکار قابل انجام است. پیشنهاد می شود از مشاوره وکلای گروه حقیقت طلب ایرانیان استفاده کنید.

بله. خود زندانی اجازه حضور در بیرون تا زمان تامین قرار ندارد. لذا وکیل آزادی زندانی با شناختی که از مراحل قضایی دارد سریعتر اینکار را انجام می دهد.

با موافقت قاضی اجرای احکام، همکاری با زندانبانان، مشارکت در مراسمات و برنامه های اجرایی زندان و حسن خلق و خوش رفتاری دلیل کافی برای موافق زندان از مرخصی زندانی است.

زندانیانی که به درجه هفت و هشت محکوم شده و زندانیانی که مدت زمان باقی مانده حبس آنها کمتر از 4 ماه است شامل این مرخصی می باشند.

اگر زندانی مرتکب غیبت شود وثیقه سپرده شده به عنوان وجه الکفاله به نفع قانون طبق شرایط قانون آیین دادرسی به خصوص ماده 230 ضبط می شود.

اگر زندانی محکوم به سرقت مسلحانه، جاسوسی، انجام جرایم سازمان یافته، کیف قاپی، تجاوز به عنف، اختلال در نظم عمومی، اسید پاشیدن، ایجاد مراکز فحشا و فساد، فروش و نگهداری مشروبات الکلی و قاچاق مسلحانه و اسلحه شامل این اجازه نمی باشد. 

همچنین محکومان متهم به قصاص و اعدام و زندانیانی که سابقه سه بار محکومیت دارند از این خدمات نمی توانند استفاده کنند.

اموال مورد قبول سند برای آزادی زندانی

اموال مورد قبول سند برای آزادی زندانی به عنوان قرار وثیقه نیز شناخته می شود به دو صورت منقول یا غیر منقول توسط مسئول پرونده از زندانی درخواست می شود. اما اینکه چه اموال و ارزش بهایی برای قرار وثیقه از نظر دادگاه مورد قبول است در این مطلب قصد داریم برای شما توضیح دهیم.

ادامه مطلب

حبس تعزیری

حبس تعزیری به حبسی گفته می شود که توسط قاضی نوشته شده و آن اجرا می شود. نقطه مقابل حبس تعزیری، حبس تعلیقی است که در مورد متهم صادر نمی شود. حبس تعزیری در حکم ادب یا تادیب است که طبق شرع و با توجه به ماده 16 قانون مجازات اسلامی در اختیار قاضی قرار داده شده است. در ادامه همراه ما باشید بیشتر با جنبه های حبس تعزیری آشنا شویم.

ادامه مطلب

دانستنی های قبل از اجاره سند

دانستنی های قبل از اجاره سند برای آندسته از افرادی است که زندانی در زندان داشته یا قرار وثیقه ای از طرف دادگاه برای حضور متهم صادر شده است مناسب است تا بدانید قبل از اجاره سند چه نکاتی را بداند تا دچار هزینه اضافه و دردسر در تهیه آن نشود. در این مطلب همراه ما باشید.

ادامه مطلب

قرار بازداشت موقت

قرار بازداشت موقت به دلیل جنبه حیثتی که دارد توسط باپرس پرونده یا قاضی پرونده باید موجه و دلیل قانونی داشته باشد. چرا که قاضی یا بازپرس باید اثبات کند آزاد بودن متهم با استفاده از قرار وثیقه ممکن است آثار جرم و مدارک و مستندات محل وقوع جرم از بین ببرد یا تبانی کند تا به نوعی متهم خود را مبرا کند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با جنبه های مختلف قرار بازداشت موقت آشنا شویم.

ادامه مطلب

قرار وثیقه چیست؟

قرار وثیقه چیست؟ قرار در اصل همان تعهد محکم بین دو طرف برای انجام عملی گفته می شود. هر چند در این تعریف قرار وثیقه در دادگاه به عنوان تضمینی جهت اطمینان به متهم محسوب می شود. قرار وثیقه ممکن است مالی منقول یا غیر منقول یا حتی وجه رایج باشد که در صلاحیت دادگاه یا بازپرس متناسب با بار پرونده است. در ادامه همراه ما باشید بیشتر با این واژه و جنبه های آن آشنا شویم.

ادامه مطلب

اجاره سند در یزد

اجاره سند در یزد برای آزادی زندانیان توسط کارشناسان حرفه ای گروه حقیقت طلب ایرانیان انجام می شود. مفتخر هستیم، با ایجاد اعتماد و انجام وظیفه خود در تامین وثیقه برای آزادی زندانیان در استان یزد توانستیم سربلند بیرون آماده و با قیمت کاملا اقتصادی به شما کمک کنیم تا زندانیان بی گناه و یا زندانیانی که از خانواده دور مانده اند را به آغوش خانواده بازگردانیم.

ادامه مطلب

اجاره سند در کرمانشاه

اجاره سند در کرمانشاه خدمتی دیگر از خدمات موسسه حقوقی حقیقت طلب ایرانیان می باشد که در راستای تسریع و حمایت از زندانیان نیازمند سند و وثیقه در شهر کرمانشاه انجام می شود. در ادامه با شرح و شرایط استفاده از خدمات اجاره سند در کرمانشاه توضیح دادیم.

ادامه مطلب

اجاره سند در قرچک

اجاره سند در قرچک خدمتی دیگر از موسسه حقوقی حقیقت طلب ایرانیان می باشد که می توانید بدون مشکل خاص در شهر قرچک برای آزادی زندانی خود درخواست تامین سند کنید. تمام خدمات از صفر تا صد به عهده مجموعه ما می باشد که تابع شرایط و قوانین ادامه مطلب برای شما انجام می دهیم.

ادامه مطلب